poniedziałek, 2 lutego 2015

Prolog: "Samotność jest czasem, gdy możemy na nowo stać się dziećmi..."

Dla Julki <3
Za wsparcie w trudnych chwilach i uśmiech, który rozjaśnia każdą burzę...

W burzy zdarzeń, w szumie dnia zagubiona w losu grach, ciągle szukasz swoich miejsc.
Tak, jak dziecko w gęstej mgle, błądzisz, nie poddajesz się.
Wciąż próbujesz znaleźć swój cel i życia sens.
Znowu pędzisz, tak nieuchwytna, niczym wiatr..
Tajemnicza, tak jak sen.

~~~

Od ośmiu lat śniłam o ogniu...
Drzewa zapalały się, gdy obok nich przechodziłam. Płonął nawet ocean. Słodki dym osiadał na moich włosach, a rankiem, czułam jego niezwykły zapch na poduszce.
Mimo wszystko, obudziłam się, gdy zaczął płonąć materac. Ostra chemiczna woń kontrastowała z nglistą słodyczą moich snów. Te zapachy różniły się, jak dwa gatunki jaśminu: indyjski i kalifornijski.
Przywiązanie i rozłąka...
Nie sposób ich pomylić.

Stojąc po środku pokoju, zlokalizowałam źródło ognia.
Z końca łóżka wystawał równy rząd zapałek. Zapalały się jedna od drugiej, jak gorejące słupki pomiędzy metalowymi rurkami. Z przerażeniem patrzyłam, jak zajmowały się ogniem i w tej krótkiej, paraliżującej chwili miałam znowu dziesięć lat. Po raz kolejny odczuwałam desperację i nadzieję, jakich nie czułam nigdy wcześniej.
Ale goły materac nie palił się, jak osty w październiku. Zaczął się lekko tlić i nagle zgasł.
Były moje osiemnaste urodziny.

Jestem nieufna, jak lawenda.
Samotna, jak biała róża.
Boję się...
Dlatego pozwalam, by moim głosem były kwiaty.

~~~~~

Witajcie w prologu ;)
Jest dość.... tajemniczy i dziwny, ale mam nadzieję, że przypadł wam do gustu.
Rozdział już w najbliższym czasie :)

Całuski,
Lilka <333

8 komentarzy:

  1. Prolog dla mnie?Łii*tańczy jak szalona xd*
    Kocham Twój styl pisania i za to,że się nie poddajesz i za ten prolog
    Czekam na 1 rozdział
    Pozdrawiam <33
    Ta inna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nie ma za co ;) *szczerzy się do komputera*
      Dziękuję za komentarz i opinię, słoneczko <3

      Usuń
    2. Hej,nie ma za co,w końcu musiałam skomentować
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Lilko,
      Nie mogłam sobie odmówić skomentowania tak pięknego dzieła.
      Mimo, że krótkie i nie za bardzo rozbudowane to ma w sobie coś wyjątkowego, taką iskierkę, która rozpala się bardziej gdy czytelnik zaczyna wgłębiać się w tekst, a na końcu nie może się w ogóle oderwać i ma niedosyt. Tak jak to było w moim przypadku.
      Wszystko płynnie się czyta, lekko.
      Czekam na rozdział pierwszy.

      Love,
      Julka xoxo

      Usuń
  3. Hej!
    Cóż mogę powiedzieć o prologu..
    Bardzo zachęcił mnie do czekania na rozdział pierwszy.
    Już widzę, że twoja historia będzie na pewno ciekawa.
    Masz talent do pisania, wiesz?
    Czekam na rozdział, mam nadzieję, że pojawi się niebawem!
    timewillshowff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey ;P
    Prolog nie powiem bardzo zachęcił mnie do czytania twojego opowiadania <3333
    Widzę tutaj talencik ^.^

    Zostałaś nominowane do LBA na moim blogu:
    http://naxi-te-amo.blogspot.com/2015/02/capitulo-8-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwieeelbiam tajemnicze prologi :) hyhy xd
    Nadal się zastanawiam , czy to było dosłownie czy w przenośni (ja jestem tępa - tylko uprzedzam).
    Czekam na ciąg dalszy :*

    OdpowiedzUsuń